epuap KGP wpis w legitymacji posiadacza broni, ułatwienie

Home Forums Prawo epuap KGP wpis w legitymacji posiadacza broni, ułatwienie

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  Bartosz Skowroński 6 years, 2 months ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #605

    Bartosz Skowroński
    Participant

    wysłałem do Komendy Głównej Policji poniższe pismo. Zachęcam wszystkich aby również wysłali podobną opinię do KGP. A może uda się dokonywać wpisów w legitymacji W Komendzie Powiatowej Policji

    wysłać można:

    listownie na adres:
    KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
    ul. Puławska 148/150
    02-514 Warszawa
    osobiście – w Biurze Przepustek KGP, przy ul. Puławskiej 148/150, w dni robocze, w godzinach 8.15 – 16.15

    lub jak ja przez epuap

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/PolicjaKGP

    rodzaj Pisma – opinia

    tytuł pisma „Wpis w Legitymacji Posiadacza Broni”

    Dostępne metody rejestracji broni powodują że albo trzeba tracić dzień roboczy wykorzystując urlop, pokonać nawet kilkaset kilometrów aby osobiście dokonać rejestracji broni wraz wpisem w legitymacji posiadacza broni, w Wydziale Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji.
    Inną możliwością jest wysłanie wszystkich dokumentów korespondencyjnie wraz z legitymacją do Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji, z wnioskiem o odesłanie legitymacji. Lecz w takim przypadku pozbawiana jest możliwość przemieszczania się z bronią i/lub amunicją wpisaną wcześniej w legitymacji, przez okres 2-3 tygodni.

    UWAŻAM że powinna być dodatkowa możliwość:
    Wysyłka Wniosku o rejestrację/zmianę danych wraz w wymaganymi dokumentami lecz bez legitymacji posiadacza broni do Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji.
    Dodatkowo wniosek o dokonanie zmian w legitymacji posiadacza broni w danej Komendzie Powiatowej Policji, i prośbą o poinformowanie o gotowości dokonania wpisu na wskazany nr telefoniczny / adres e-mail.

    Organem rejestrującym Broń nadal pozostał by Wydział Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji, po dokonanej rejestracji przesyłał by informację do wskazanej Komendy Powiatowej Policji aby dokonać wpisu/modyfikacji w legitymacji posiadacza broni.

    Prezentowana przeze mnie możliwość spowodowała by mniejszą ilość petentów w Wydziałach Postępowań Administracyjnych Komend Wojewódzkich Policji. Zadowolenie obywateli z funkcjonowania Policji by wzrosło, umożliwiając im załatwienie sprawy w łatwiejszy sposób.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.